Monday, December 03, 2007

Kecantikan Diri Aset Seorang Isteri

Bohong apabila seorang wanita mengatakan yang dia tidak suka kelihatan cantik. (kalau tak takkan begitu banyak syarikat kosmetik bak cendawan tumbuh) Saya pasti ramai kaum isteri di luar 'panas mata bila suami melihat perempuan lain yang lebih menarik. Ini kerana apabila usia meningkat, ramai wanita tidak mahu menjaga badan dan wajah dengan alasan sudah bersuami dan beranak.

Oleh itu janganlah menyalahkan suami kita 100% atas kelalaian kita dalam menjaga diri dalaman mahupun luaran kerana ia merupakan aset penting seorang wanita terutamanya yang telah berumahtangga. Suami mana yang tidak bangga bila isterinya cantik dan isteri mana yang tidak bahagia bila disayangi.

Berpegang pada prinsip itu, saya sendiri merupakan seorang yang amat mementingkan kecantikan dan kesihatan diri terutamanya apabila umur semakin meningkat. Walaupun bayi kecil saya masih menyusu, namun itu tidak menghalang saya untuk mengambil produk Jus Pati Kurma 3K keluaran Smart Naco. Saya dapat lihat keberkesanannya pada diri saya dimana badan tidak cepat letih, bertenaga, dan wajah lebih ceria walaupun baru mencubannya selama 4 hari sahaja.
Sekadar perkongsian, untuk suami yang mahu merasakan nikmat malam pertama, cubalah Primalex. Anda pasti gembira. :)

No comments: